Pages

Klik kat bawah ni, tawaran Menarik Tertarik Da Bomb!!!

Brownies

Cheese Cake

Cupcakes

Butter Cake

Thursday, March 25, 2010

Oh Blog Ku...Lamanya tak menulis....winduuuu....

Hari ini my first entry in 2010 after a few months ago i forgot about my lovely blog...i miss blogkamektok...hehe....i just coming back from Terengganu attending Induction Course...huh...so tired, but it's great moment for me....banyak kenangan manis dan pahit apabila aku berada kat kursus tu. Antaranya, aku adalah salah seorang AJK Protokol for the course...It's really hard for me, sebab aku jarang dapat pegang jawatan bila dalam kursus seperti ini....siap aku ada nangis masa buat event Malam Mesra on 21th Mac 2010. Semuanya gara-gara tidak mendapat kerjasama dari orang yang sepatutnya. Nasib baik ahli kumpulan siri 4 banyak membantu...thank you so much my dear friend. Luv u all so much...and i'm gonna miss u all so much..anyway, apa-apa saja yang menyakitkan hati telah ku tinggalkan di INTIM. Aku anggap semuanya tinggal kenangan dan hanya akan berada dalam hati dan sanubari aku sampai bila-bila.....but now, aku dah di Putrajaya....going back to work!!! uuuwwwaaaaa!!!! so boring mengadap fail dan bos ku yang CEREWET...aku ulangi...CEREWET!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...