Pages

Klik kat bawah ni, tawaran Menarik Tertarik Da Bomb!!!

Brownies

Cheese Cake

Cupcakes

Butter Cake

Wednesday, February 27, 2013

Testimoni: Set Kecantikan Kulit

Haluuu....post malam ni nak cerita pasal....jeng...jeng...jeng....oh...pasti teruja nak tahu kan...ecece...macam la orang teruja sangat nak tahu kan??...ok..ok...tak nak kena cop syok sendiri, baik saya terus terang. 

Malam ni share ngan korang semua yang baca blog saya ni tentang testimoni pengguna yang menggunakan Set Kecantikan Kulit Shaklee. Sebelum tu, Set Kecantikan Kulit Shaklee ni terdiri daripada Vita-C, B Complex dan Vita-E. Selain itu juga, testimoni pengguna Set Kecantikan Kulit iaitu Puan Siti Aishah menambahkan ESP dalam setnya untuk mengoptimumkan lagi hasil yang diinginkan.


Apa yang saya nak share ni adalah dipetik dari blog Puan Ainul a.k.a MamaAiman. Thanks yer MamaAiman atas perkongsian cerita ni. Saya pun turut teruja membacanya. Jom kita baca sama-sama dan rasai keterujaan seperti yang saya alami. Oh ya, kalau lupa ataupun belum baca apa itu SET D, boleh la baca DISINI.

"Salam,

Kawan2-kawan sume,
Saya ingin berkongsi pengalaman saya selama 3 bulan menggunakan produk Shaklee. Sejak dari dulu lagi, saya memang takut untuk mengambil apa saja jenis ubat sebab saya takut dengan kesan sampingan keatas badan apatah lagi untuk mengambil vitamin. Ketika zaman belajar saya menghadapi masalah kekurangan vitamin C iaitu gusi mudah berdarah walaupun tidak mengosok gigi. Bertahun-tahun lamanya saya menghadapi masalah gusi berdarah. Syukur alhamdullilah, saya tetiba terdetik untuk mencari vitamin C. Malah di farmasi menjual banyak produk vitamin C tetapi saya tak tahu untuk memilih vitamin C yang bagus untuk diri saya. Nasib baik ketika saya mula berkerja saya berjumpa ngan Kak Ainul yang membantu saya untuk menangani masalah ni. Berkat hasil penerangan daripada K.Ainul dan juga info-info yang saya baca di laman internet akhirnya saya memilih untuk mencuba sendiri vitamin C produk Shaklee sebab produk ni diperbuat daripada bahan organik + halal. Kawan2 semua betapa pentingnya agar kita mengkaji dahulu setiap produk yg kita ingin makan kerana setiap produk yang kita makan akan memberi kesan keatas badan kita nanti. Saya sangat berhati-hati dalam pengambilan setiap vitamin yang saya amik kerana akan memberi kesan pada masa akan datang sebab tu la ramai orang selalu berkata yang mencegah tu lebih baik dari merawat…

Kawan-kawan sume,
Setelah sebulan saya mencuba vitamin C produk Shaklee, hasilnya masalah yang saya hadapi dahulu sudah berakhir. Gembira time tu dimana saya tak perlu takut lagi untuk mengambil apa saja jenis vitamin. Disebabkan saya sangat berpuas hati ngan hasilnya saya berani untuk mencuba pulak vitamin B and vitamin E. Hasilnya memang tidak mengecewakan saya. Muka saya nampak tidak suram dan sekarang saya hanya memakai lotion muka + bedak muka ketika bekerja kalau nak senang saya pakai lotion muka + johnson’s baby powder kaler pink tu jer. Ketika usia saya 26 tahun saya dapat merasakan kadar metabolisme badan saya tidak seperti ketika zaman belajar sebab itulah saya rasa pengambilan vitamin dapat membantu saya untuk mengekalkan dan membantu kadar metabolisme badan saya….

Kawan-kawan sume,
Sekarang ni pulak saya baru 2 minggu mencuba produk ESP. Alhamdullillah hasilnya bertambah menarik sekali iaitu muka terasa lembut dan lembap. Bila muka terasa lembut, tangan ni asyik jer nak pegang muka…hehehe….=) Pesanan saya kepada kawan-kawan semua betapa pentingnya kita minum air masak yang banyak setiap hari agar proses penyingkiran dapat dilakukan dengan baik malah dapat membantu buah pinggang kita semua. Malah saya terasa perbezaan yang ketara apabila saya mengambil air yang secukupnya dengan kurang (kadang-kadang terlupa minum air masak banyak-banyak). Untuk mendapatkan hasil yang memuaskan  disiplin tersangat la penting. Kalau dulu muka kusam + berjerawat + masalah liang roma + gusi berdarah tapi sekarang dah berkurangan. Ni la coretan yang dapat saya kongsikan untuk kawan-kawan semua yang baik tu daripada Allah swt dan yang silap tu daripada saya sendiri. InsyaAllah apabila kita berusaha, berdoa dan bertakawal untuk mendapat kulit dan badan yang sihat hasilnya pasti tak mengecewakan. Terakhir, makaseh K.Ainul segala ilmu yang diberikan memang sangat berguna dan membantu saya….:) "

Teruja tak dengan testimoni akak kita ni. Oh, pasti terujakan...selain dari kita menjaga kulit dari luaran, dalaman juga sama penting untuk kita jaga. Jika dalaman dan luaran terjaga, insyaAllah hasil yang kita inginkan berada pada tahap optimum.

Mulakan Hari Anda Dengan Pengambilan Suplemen Untuk Kesihatan Sepanjang Hayat.


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...