Pages

Klik kat bawah ni, tawaran Menarik Tertarik Da Bomb!!!

Brownies

Cheese Cake

Cupcakes

Butter Cake

Tuesday, March 22, 2011

Kahwin

Entry yang agak menarik perhatianku...ntah la, sejak kebelakangan ni saya asyik fikirkan perkahwinan. Perlu ke kawen? Of course la perlu kan....tapi nak bertemu suami ni amat la payahnya. Ini bagi saya le ek. Bercinta bagai nak rak, tapi kahwinnya tak jugak. Habis duit, habis masa untuk bercinta, tapi tak sampai ke mana. Bosan tol. Siyes sangat bosan, bila bercinta dan bila kita rasa dia lah segalanya, dia lah kehidupan masa depan kita, dia lah cinta hati kita yang kita akan hidup bersama seumur hidup, tapi sebenarnya TIDAK. Ya, "TIDAK, DIA BUKAN JODOH KITA". Urghh...rasa meluat untuk bercinta lagi. Tapi, apakan daya. Saya tak nak kesunyian. Saya tak nak hidup keseorangan sepanjang hayat. Saya nak ada keluarga seperti orang lain. Macam desperado je kan..huhu...ini lah hakikatnya. Never say NO TO MARRIAGE. I want to get married. Bosan bercinta bila tak sampai ke hujungnya. Allah Maha Mengetahui, apa yang terbaik untuk umatnya. Kalau dah jodoh tak kemana...tu je yang menjadi kekuatan selama ni......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...