Pages

Klik kat bawah ni, tawaran Menarik Tertarik Da Bomb!!!

Brownies

Cheese Cake

Cupcakes

Butter Cake

Wednesday, October 28, 2009

Pening ku fahami dirimu!

Pening..pening...entah ape yang dipeningkan, saya sendiri pun tak tau. Nak share sikit, kenapa kadang-kadang perempuan tak memahami lelaki. Saya pun bukannya nak tunjuk pandai tapi nak saya nak share sedikit apa yang saya tahu..tak salahkan??kan??kan??
1) Lelaki ni ego. Jadi apa yang mereka rasa kadang-kadang mereka simpan dan memang susah memahami kalau main simpan jer. Kalau mereka meluahkan apa yang mereka rasa, kira bertuahlah girlfrent or wife dia tu.
2) Lelaki ini degil. Ni memang azali la. Lelaki kebanyakannya ikut kepala sendiri. Ish..ishh..susah betul la nak faham.
3) Lelaki memang tidak suka diarah. Betul tak? Jangan marah ye lelaki..Lelaki kebanyakan suka mengarah dari di arah. Ni yang buat perempuan jadi pening dengan sikap mereka ni.
4) Lelaki suka mendiamkan diri. Kenapa la nak diamkan diri kalau masalah tu boleh kita kongsikan bersama. Pening..pening.....
5) Lelaki cerewet. Memang tak semua lelaki cerewet. Tapi berdasarkan pengalaman saya, ada juga yang cerewet ni. Cerewet yang mengalahkan perempuan pula tu. Nak tak nak, perempuan kena terima mereka seadanya. Dah namanya sayang.....
Apa-apa pun yang ada pada insan yang bernama LELAKI, dia tetap raja dihati kita. Lelaki ialah ayah, suami, abang, adik....jadi hormatilah mereka seadanya. Saya juga ingin seorang raja bertakhta dalam hati saya yang boleh membahagiakan saya di dunia dan akhirat. Lebih-lebih lagi kalau seorang lelaki tu dapat memberikan sepenuhnya kasih sayang cinta nya terhadap diri saya. Saya cukup bersyukur.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...