Pages

Klik kat bawah ni, tawaran Menarik Tertarik Da Bomb!!!

Brownies

Cheese Cake

Cupcakes

Butter Cake

Tuesday, October 27, 2009

think this..think that....


huh!! so many things to me to think...hampeh tol la...bengang rasa kat kepala..banyak sangat masalah yang berlaku..tapi life must go on right, baby??? huhuhu...hidup mesti nak kena ceria. Kerja pun berlambak atas meja...malas bebena rasa nak buat kerja yang bertangguh ni.


Ermm....macam mana life without problem ye...mesti tak thrill kan?? Kehidupan mesti nak ada masalah, kalau takde masalah bukan kehidupan sebenarnya...sedang dalam pencarian website yang best kat internet ni, terjumpa pula dengan lagu Kris Dayanti. Lagu baru tu beb..best gak dengar lagu, tajuk lagu AKU WANITA BIASA...ermm...lirik lagu kat bawah ni...ada yang saya tak faham dengan word yang digunakan...tapi, asal lagu sedap didengar, ok la tuh...


Cantik kan dia....Sangat cantik
AKU WANITA BIASA
(Kris Dayanti)
Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga


Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus1]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku
Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga
Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus2]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasihHatiku…
maafkan aku..

p/s: kepada yang sedang merajuk, maafkan lah pasangan anda...kerana dia hanya manusia biasa....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...