Pages

Klik kat bawah ni, tawaran Menarik Tertarik Da Bomb!!!

Brownies

Cheese Cake

Cupcakes

Butter Cake

Wednesday, January 16, 2013

Berat Badan Saya Telah Menurun Lagi

Wah! Title post tak boleh blah. Eh, betul la..pagi ni saya timbang berat badan, dan saya sangat happy, berat badan saya telah menurun sebanyak 1kg....dari 61kg ke 60kg. Alhamdulillah...disebabkan rasa happy ni sampai melompat-lompat keriangan, terus saya mengupdate blog tanpa segan silu nya. Ada orang cakap, 1kg jer ponnnnnnyeeeerrr....eh, nak turun 1kg tu bagi insan bernama MARINI FAIRUZ adalah sesuatu yang sangat sukar yer walaupun kontrol pemakanan, sebab saya memang susah sangat nak turun berat badan.

Jadi, lepas ni teruskan supplement, minum air dengan banyak atleast 3 liter dannnnnnn untuk kesan lebih cepat, jangan lupa senaman atleast 20minit 3 kali seminggu. Tapi disebabkan saya jenis susah nak turun berat badan, saya joging or futsal lebih kurang 45 minit sehari, 3-4 kali seminggu.

Turun berat badan tu biar selamat walaupun sangat slowwww...dari ada orang ckp ikut diet ni, makan benda ni, turun 5kg seminggu. Tu memang bohong lerrrr....diet tak sihat or maybe orang tu tak makan langsung, minum air jer. Mana nak datang khasiat lain. Yang datang hanya penyakit. Fikir-fikirkanlah...

*eh, janji nak post tentang supplement yang saya makan satu-satu...maaf yer, excited terlebih, so kita dulukan apa yang sepatutnya. Oh! Happynyaaaa!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...