Pages

Klik kat bawah ni, tawaran Menarik Tertarik Da Bomb!!!

Brownies

Cheese Cake

Cupcakes

Butter Cake

Monday, January 21, 2013

Felinna Inch Loss Lotion & Felinna Vitamin C Plus Pure Collagen

Felinna? Kenal tak? Siapa dia? Eh..eh...bukan..bukan...sebenarnya dia pengasas kepada losyen yang saya pakai sekarang ni. Felinna Inch Loss Lotion, siapa yang tak tau. Losyen ni dah glamour tahap gaban. Sekarang pun saya dah jual jugak losyen ni atas sebab keberkesanan losyen tersebut. Losyen ni tak la panas sangat, rasanya hangat-hangat dingin jer. Badan lebih rasa ringan lepas pakai losyen ni. Inci kat badan ni pun dah makin berkurang. Dulu perut saya agak 'buncit'...erghhh..malunya nak cakap...sekarang Alhamdulillah, tak 'buncit' sangat dah...syukur sangat-sangat. Lepas tu kan, peha saya pun nampak kecik dari dulu. Seluar jeans dulu yang saya tak boleh nak masuk, ketat sesangat, sekarang dah ok.. dah boleh masuk...dah nampak shape kaki tu..best kan???!!

Ok, kepada sesape yang tengah mengandung ke, tengah menyusukan anak, boleh jer pakai losyen Felinna ni. Tapi, dengan syarat......jangan sapu kat perut or kat pinggang ye...carik nahas la namanya tu..kalau nak pakai, sapu la kat peha ke....lengan ke...betis ke...asalkan jangan kat perut or pinggang ok...

By the way, kalau nak order or nak cuba losyen ni, cer kontek saya misz_minie@yahoo.com. InsyaAllah saya bagi harga terbaik dari ladang k...


Oh yer, testimoni pasal Vitamin C Plus Pure Collagen pulak. Alhamdulillah, kulit makin cerah menawan. Yer, saya memang dah cerah dan putih sedia ada, di wajah la. Kat badan hanya diri ni je yang tahu. Vitamin C ni bukan untuk kulit muka je tau, tapi untuk seluruh badan. Lagi satu, dia ada Pure Collagen. So, tak payah nak masak sendiri collagen yang original tu, buat air ke apa ke...yang ni memang terus dalam kapsul tu. Kita telan je la..sepatutnya ikut dia punya instructions makan 2 biji sehari, tapi saya makan 1 biji jer sehari. Kulit saya pun bukannya bermasalah sangat, lain la kalau kulit tu memang ada masalah yang agak teruk, kena la makan 2 biji sehari untuk dapat hasil yang memuaskan. Ada kawan saya yang makan 2 biji sehari tau. Kulit dia sebelum ni agak kusam dan ada eyebag...tapi setelah sebulan tak jumpa, then baru-baru ni jumpa dia lepas makan Vitamin C tu, sungguh terkejut tengok muka dia agak berbeza dari dulu. Kulit dia cantik, eyebag pun dah takde. Dah la dia memang kulit cerah, hari tu jumpa makin cerah saya tengok.

Jadi, sesape nak try Felinna Vitamin C Plus Pure Collagen..cubalah try...nak dapatkan dari saya pun boleh...emel je misz_minie@yahoo.com.

Peringatan: Kalau dah pakai macam-macam ni, silalah jaga juga pemakanan anda. Kalau tak jaga makan, pakai apa pun takkan jadi. Minum air kosong kena banyak tau. Itu jer....

Ok, done for Testimonial for Felinna Beauty. Will update soon with other products!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...